I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 12 August 2011

perbualan aq ngan anis nadira kt dalm Fb chat..


tk ad lh sakaissss!

cakp elok2 xleh ke?

tk boleh lh sygssss! *dh ckup mnje dh niey!

:p

we follow aq
dah boleh dah
follow lah cepat
dah boleh dah

dah follow dh lh sakai mambai kelembai


kau nie memang mulut kuang hajar  
en??
x leh cakp elok2 ke??aq akpo ngn kau elok2 en?

dah allah jadikan aku macam nie. wey, kalau setakat nk suruh aku follow, baik tk payah lah -,-

ok....kalau kau cakp kt orang cam nie lg....aq doa kan kau xdapt 5A dalm UPSR...sebelum kau doa kan aq....dan aq doakkan kau supaya kalau kau doakan aq yg jahat2 xkan termkbul....kecuali kalau yg baik2....cume yg ikhlas.....amin..

alahai, tak gentle lh der. ingat mak bapak aku lahirkan aku nie batak? wey, stkt nak doakan aku tak dapat 5A? petik jari jea lh! fine, kau doakan sekarang! try ah, gelabah jea.

kau lek eh, hari Isnin mampos kau aku buat wey. tak batak ah. ingat kau ada budak, aku takut ke pundek?
4


No comments:

Post a Comment